donderdag 26 april 2007

Pick of the Day



Zout en Peper

Ik kwam van de therapeute en liep naar mijn fiets. Ineens waande ik mij in een versie van 'Gullivers reizen', toen ik deze minimensjes hand in hand voorbij zag lopen, als echte boezemvriendinnetjes. En ze babbelden erop los en hadden elkaar heel wat te vertellen. Het waren net twee tot leven gewekte zout- en peperpoppetjes. Die helemaal in elkaar opgingen. En wat moet de wereld toch groot voor ze zijn! Hun begeleidsters vonden het goed dat ze op de plaat gingen voor ‘pick of the day’.
Aanvankelijk hadden ze zelfs geen oog voor de fotograaf.
En ze kregen me toch een lol toen ze doorhadden dat ze in de belangstelling stonden. Nou vooruit; dan even poseren. Eerst met die ingehouden lach - zo van: wat moet die gozer? - en dan vervolgens uitgiechelen. Elise en Gifineley heten ze. Wat moeten die twee elkaar toch mooi vinden!

More: 'picks of the days'

1 opmerking:

Anoniem zei

Hee Brave leuk stukkie man van deze twee dames hahahaha peper en zout, het is maar van wie je het meeste houdt Groetjes The Robster, baas Boelie