donderdag 15 maart 2007

What’s Up, What’s New!


Nou, ik ben overgegaan tot het maken dit algemeen portaal: 'Iwan Brave's blogspot'. Het is even worstelen welke kant het op moet met mijn weblog. Maar zo kan ik de persoonlijke verhalen en andere zaakjes beter van elkaar scheiden.

In dit kader presenteer ik met trots mijn oude makker en zeer humoristisch columnist Robert Boerleider. Een mafketel pur sang. Reken maar: het wordt smullen met die Boerleider. En hij is gewoon verdomd goed. En zeker niet de eerste de beste!

Ook heb ik de stoute schoenen aangetrokken om Google-ads te plaatsen. Want je weet nooit hoe een koe een haas vangt! Dus mensen, kijk ook even of die advertenties aanbieden wat je zoekt of niet zoekt. Elke tik telt... slurp!

Gisteren was ik weer in Den Haag. Ditmaal om de lancering bij te wonen van een website die het Nederlands parlement dichter bij de burger moet brengen. Voor verslag lees: "Persoonlijk kennnismaken met de achterbank". Die prachtige schoenen met bijpassende enkels zijn van Sharon Gesthuizen van de SP. Nieuwsgierig geworden? Ga dan snel nader kennismaken. Ik zie ook dat het meteen Google-dating-ads oplevert!

Wil je meteen lekker in het persoonlijke duiken met sappige details, waar ik met mijn billen bloot ga, klik gewoon linksboven of helemaal onderop of hier op: "Retour Amsterdam". Veel leesgenot!